آیکوپ وب

خبر فارسی علمی و فناوری

بینندگان سرویس‌های استریم برای اولین بار از شبکه های کابلی پیشی گرفت

 بینندگان سرویس‌های استریم برای اولین بار از شبکه های کابلی پیشی گرفت

خدمات استریم ماه گذشته 34. 8 درصد از سهم تماشای تلویزیون را به خود اختصاص داده اند در حالی که سهم 34. 4 درصد از شبکه های کابلی بیشتر است. به این ترتیب، برای اولین بار در تاریخ، تعداد بینندگان جریان از شبکه های کابلی پیشی گرفت.

استفاده از محتوای جریانی از ژوئن، حدود 3.2 درصد و حدود 22 درصد نسبت به مدت زمان مشابه. 6 درصد رشد داشته است. در طرف مقابل، استفاده از شبکه های کابلی از خردادماه حدود 2 درصد و حدود 8 درصد است که نسبت به سال گذشته 9 درصد کاهش داشته است که به خوبی توضیح می دهد که چرا شاهد رکورد جدیدی هستیم.



آمار ارائه شده توسط Nielsen نشان می دهد که مخاطبان از جولای 190 هر هفته 9 میلیارد دقیقه صرف تماشای محتوای پخش شده اند. به استثنای یک هفته در دسامبر 2021، تمام هفته های جولای 2022 بیشترین تعداد پخش جریانی در تاریخ نیلسن را دارند.

غول های استریم از جمله نتفلیکس، هولو، آمازون پرایم ویدئو و یوتیوب همگی در ماه جولای رکوردهای جدیدی را ثبت کردند. بینندگان نتفلیکس در ماه گذشته نزدیک به 18 میلیارد دقیقه را صرف تماشای Stranger Things کردند. به همین ترتیب سریال‌های The Umberlla Academy و Virgin River در مجموع 11 میلیارد دقیقه تماشا شده‌اند.

در بخش فیلم، هیولای دریا و مرد خاکستری را می بینیم که 5 میلیارد دقیقه به کل رکورد نتفلیکس اضافه کرده اند.

Hulu نیز وضعیت مشابهی دارد. با انتشار فصل جدید سریال Only Murders in the Building و انتشار The Bear، این سرویس پخش آمار قابل توجهی نیز از خود به جای گذاشته است. سری جدید لیست ترمینال و قسمت های جدید پسران بیش از 8 میلیارد دقیقه بازدید در سرویس استریم آمازون به ثبت رسانده است.

۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
با خبر های علمی روز دنیا آشنا شوید
آرشیو مطالب
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان